Česta pitanja i uvjeti poslovanja
Kako funkcionira servis?
Korištenjem našeg servisa dobivate pristup bazi klijenata koji čekaju vaše ponude.
Za korištenje servisa potrebno je:
- Registrirati se
- Dati ponude
- Čekati da se vaša ponuda prihvati
Registracija, pristup bazi korisnika i slanje ponuda je besplatno. Plaćate samo naknade na dogovorene poslove.
Koje su prednosti korištenja stranice Kombi prijevoz HR?
- Dobivanja novih poslova
- Popunjavanje povratnih tura
- Dnevne obavijesti o novim prijevozima
Naknade i računi
Naknade
Naknade možete vidjeti ovdje.
Kako i kada plaćam naknade?
Naknade se plaćaju samo na dogovorene prijevoze.
Plaćate ih putem internet bankarstva ili općom uplatnicom.
Što je saldo i kako ga nadoplatiti?
Saldo je stanje vašeg Kombi prijevoz HR računa. Saldo povećavate uplatom na račun, a smanjuju ga prihvaćene ponude.
Za slanje ponuda potrebno je imati nula ili pozitivan saldo.
Kako da zatražim povrat naknade?
Trebate navesti zašto tražite da vam se naknada ne obračuna.
Zahtjev mora biti unutar 30 dana od dana obračuna naknade.
Nakon slanja e-maila primit ćete obavijest za sljedeći korak. E-mail za naknade: info@kombiprijevoz.hr